2013年5月29日 星期三

法國嘅紫羅蘭原精

好多朋友都問我 "究竟紫羅蘭原精用來做乜架? 咁佢有無效架?"
咁不如我再大約講講佢嘅作用俾大家知啦!

植物學名: Viola Odorata
萃取部分: 葉 - 溶劑
主要產地: 法國, 埃及 (今次我哋代購嘅係法國產地)

主要療效: 溫和止痛, 排毒, 抗腫瘤 (抗癌), 養肝腎, 消炎, 收斂毛孔, 催眠
適用症狀: 各種呼吸系統問題, 肝腎功能低, 頭痛, 偏頭痛, 嚴重失眠, 毛孔粗大, 面皰及油性皮膚

紫羅蘭原精本身唔屬於好香嘅味道. 但得意在佢一旦同其他精油調和, 味道就突然會變得好吸引. 所以好多產品都會加少少紫羅蘭落去起調香嘅作用.

呢幾個星期小妹就用緊以紫羅蘭原精調配嘅精華油去做護膚. 消炎嘅效果都唔錯. 而收毛孔方面我都幾滿意, 自己面部粗大嘅毛孔真係有改善嘅. 大家不妨試下!

今次去法國都會幫好多朋友仔代購呢個原精. 如果大家有興趣的話可以響6月7日前聯絡我哋. 同期仲有以下法國產地嘅精油可以幫大家代購:

西洋蓍草, 歐白芷, 刺柏木, 德國洋甘菊, 羅馬洋甘菊, 海茴香, 土木香, 圓葉當歸, 香蜂草, 香桃木

** 大家請注意以上代購嘅精油我哋返港後係唔會有現貨多出賣 **




沒有留言:

張貼留言