2013年8月15日 星期四

有機臉部精華油 - 暗瘡配方

自己嘅皮膚一直以嚟都係非常容易生暗瘡. 休息時間唔夠又出, 用錯野又出, 天氣變化大又出, 壓力大又出, 荷爾蒙問題又出.
記得兩年前剛開呢間鋪嘅時候, 嚴重休息不足再加上壓力大, 令到塊臉不停生暗瘡. 仲要係大大粒好難謝兼留印嗰種, 總言之係成塊臉都紅卜卜好難睇, 自己都接受唔到. 所以就調左呢支暗瘡精華油俾自己用.
其實佢好快已經俾到效果我睇到, 而臉上嘅印同疤痕都好快咁淡化無左, 就連D客都問我用左乜野, 點解塊面可以好左咁多同咁快.
其實最初嘅時候我完全無諗住將呢個暗瘡精華攞嚟做產品賣. 但好多客都問, 而且我亦知道如果有暗瘡問題嘅朋友, 都會同我之前嘅心情一樣: 心急, 希望快D有一個辦法可以解決塊臉嘅問題. 所以最後都決定將呢個配方製成產品, 同大家一齊分享.
呢個精華唔係只為大家帶嚟一般嘅消炎作用, 佢仲可以幫大家臉上嘅暗瘡或荷爾蒙瘡加快好番, 令臉部生暗瘡嘅次數減少, 同埋生嘅荷爾蒙瘡時無咁大粒. 最緊要係暗瘡或荷爾蒙瘡印下來嘅疤痕或印, 都有淡化去印嘅功效. 所以一直以嚟都有好多朋友仔喜愛用佢.
如果你哋都係有同樣嘅問題煩惱緊, 不妨俾個機會呢個暗瘡精華去幫下你.

沒有留言:

張貼留言