2013年7月16日 星期二

有機南瓜籽油好處

以往整沙律我都會用上橄欖油, 但宜家唔會啦, 因為俾我發現左一隻超晒班嘅南瓜籽油.

其實南瓜籽油響營養價值方面都比其他油種好, 只不過係市場嘅宣傳手法上, 令到佢俾其他嘅油種蓋過晒風頭. 功效各方面我唔響到同大家詳細講啦, 你哋自己睇下圖片啦. 而味道同品種方面, 我可以好肯定咁同大家講比宜家市面上賣緊嘅95%冷壓食用植物油好一百倍 (熟識我嘅朋友仔都知道我係一個幾有要求嘅人).

至於食法, 其實除左整沙律外, 可以響湯面上淋少少, 用呢個油去帶香個味道 (特別係雲吞面, 真係好好食), 仲有可以用嚟撈公仔面, 蝦籽面或雲吞撈面等 (面煮好後隔走所有水, 再響面上加上適量嘅南瓜籽油同豉油撈勻), 加醋去點面包, 仲有可以每日起身空肚飲一茶匙 (就算淨飲油都好好味架, 大家唔需要擔心難入口). 其實食法仲有好多, 大家只有再俾d創意就可以創造更多嘅煮食方法.

其實大家唔好只將招點集中響椰子油, 橄欖油或亞麻籽油到, 俾個機會佢, 從新認識一下南瓜籽油嘅好處同味道.

沒有留言:

張貼留言