2013年7月14日 星期日

CIME 有機認証萬用膏

我最愛用嘅 CIME 有機認証嘅草本萬用膏星期三有得賣啦!
話得萬用膏, 佢緊係多功效啦!
除左專門針對肌肉痛之外, 對咬叮蟲咬, 紓緩疲勞及因呢個問題而引起嘅頭痛..等都好有幫助架!
點解我咁鐘意用佢?? 因為我經常要用雙手去製作產品, 而且仲要成日用電腦, 搞到從右邊肩頸位至腰部嘅一大片肌肉都經常出現好酸痛嘅情況.
之前呢隻產品未出時, 我都係用住聖約翰草油先, 但呢個出左之後, 我已經將聖約翰草油打左入冷宮 (好似好衰咁...), 因為每次用左呢個萬用膏之後, 佢真係可以響一小時裡面有好明顯嘅改善, 所以無辦法, 真係要將佢放入我嘅第一位選用明單中.


沒有留言:

張貼留言